Jumaat, 15 Disember 2023

ZIONIS ISRAEL TEWAS TEKNIK PERANG?

(Teknik Perang Pejuang Hamas Serta Seluruh Sayapnya Yang Bertukar Tukar Setiap Hari Membuat
tentera Zionis Israel bagai hilang halatuju mencari musuh yang dicari)

Oleh. Huzera Ben 

Gaza. Perang antara Zionis Israel dengan Hamas dan para Sekutunya disifatkan para  penganilisis perang dunia tentera Zionis Israel gagal mencari pejuang Hamas dan Sekutunya yang sebenar, ini menyebabkan Zionis Israel paksa menyerang segenap orang awam penduduk Plastine disamping membanjiri terowong Hamas dan Sekutunya dengan Air Laut.

Menurut pemerhati perang masa lampau hanya musuh perang yang diburu dan jika melawan baru dibalas serangan bagi mempertahankan diri, sebaliknya Zionis Israel  bukan sahaja menyerang Hamas dan Sekutunya mereka dengan rakus membunuh rakyat Plastine yang bukan ahli kumpulan Hamas dan Sekutunya ujar mereka.

Semua perilaku tentera Zionis Israel perlu dipandang sirius seluruh dunia agar serangan tidak berperikemanusiaan zionis Israel wajar diadili oleh Mahkamah Antarabangsa namun Amerika Syarikat dan sekutu mereka tidak boleh masuk campur, jika tidak ada tindakan terhadap Zionis Israel maka mereka akan terus sesuka hati menyerang  mana mana negara Islam berhampiran dalam jangkamasa panjang apa tak lagi semua perbuatan mereka disokong  Amerika Syarikat .

Tentera Zionis Israel turut mengaku bukan senang mahu menghabiskan pengikut Hamas dan para sekutu yang bertahan dibumi Gaza berdasarkan kepada kepakaran mereka melancarkan perang dengan pelbagai cara sehingga sukar dikesan kemana mereka menghilang, tidak hairan lah tentera zionis Israel sukar menetapkan serangan mereka  sehingga tersasar kepada  penempatan orang awam rakyat Plastine walaupun yang diburu adalah pejuang Hamas dan seluruh sekutunya diperingkat awal.

Ini adalah tanda tanda tentera zionis Israel bakal tewas didalam peperangan pejuang Hamas dan sekutunya didalam jangkamasa panjang, walaupun Zionis Israel berjaya menjadikan Gaza sebagai lautan lumpur namun pejuang Hamas dan Sekutunya teguh berjuang, membunuh tentera Israel selagi rakyat Plastine terus mereka jadikan sasaran pengeboman dan tembakan rambang setiap hari.

Pemimpin dan penduduk seluruh dunia harus meneliti kesan jangka panjang perang Israel dan Hamas berserta sekutunya yang dilihat tidak berpenghujung, hanya rakyat Plastine tidak berdosa sahaja bergelimpangan menjadi mayat akibat serangan tentera zionis Israel didalam rumah mereka mahupun diluar bangunan rumah mereka setiap hari.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan