Sabtu, 16 Disember 2023

SIAPAKAH MENANG PERANG HAMAS ZIONIS ISRAEL?

(Perang berpanjangan Hamas dan Sekutunya menentang Zionis Israel umpama tidak
berkesudahan berikutan hanya orang awam Plastine yang dibedil tentera Israel hingga kini) 

Oleh. Huzera Ben
Gaza. Pelbagai helah tentera Israel dengan membayar ganjaran tinggi pada sesiapa juga yang dapat memberi maklumat semua pejuang terkemuka HAMAS dan sekutunya namun tidak semudah apa yang mereka kehendaki.

Hamas dan sekutunya juga memiliki pengintip sesiapa juga yang menjadi talibarut Zionis Israel yang dilaporkan menunggu untuk dibunuh jika sahih memberi maklumat pada zionis Israel.

Dalam kenyataan Hamas hari ini, jika Zionis Israel bersedia membanjiri terowong pejuang Hamas dan Sekutunya langkah sudah sedia dengan keselamatan diri semua  malah petugas yang mengepom air laut hanya menanti korban oleh seluruh pejuang mereka dibumi Gaza.

Semua tindak tanduk zionis Israel telah bertahun tahun diketahui seluruh pejuang Hamas dan sekutunya walaupun perit melihat rakyat Plastine diserang Israel, malah sebilangan pemimpin Hamas dan sekutunya mengaku menitiskan air mata melihat kekejaman Israel membunuh orang awam  namun ia tetap ditentang jelas mereka.

Satu kekalahan Israel masa kini ialah gagal mengesan persembunyian Hamas dan Pejuang Sekutunya sehingga orang awam Plastine dibedil setiap hari dengan mendakwa itulah HAMAS dan PEJUANG SEKUTUNYA tanpa sebarang pakaian mereka.

Zionis Israel juga melanggar etika peperangan dengan mengepom AIR LAUT serta MEMBAYAR SESIAPA MELAPOR KEBERADAAN PEMIMPIN KANAN hamas serta sekutunya kepada pihak Zionis Israel jelas pejuang Hamas.

Semua langkah Zionis Israel ini dilaporkan petanda ianya hampir menempuh kegagalan didalam perang Zionis Israel bersama Hamas dan Sekutunya sampai hari ini dipelusuk Gaza dan sempadan Lubnan ujar mereka.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan