Ahad, 17 Disember 2023

PERMATA ANAK MADANI

"Penutup Majlis Permata  Ana
k Anak Madani Hari Ini" 

Oleh. Norsham Haji Tukirin

Kerambunai. Melentur buluh biar 
dari rebung nya kata kata yang diungkap dalam Khemah Anak Anak Madani bertempat dipadang Kg. Kebayau Tamalang Telipok mula 15 Dec sehingga 17 Dec 2023.

Pelbagai acara dibuat melatih anak anak yang berusia 7 hingga 16 tahun dengan pengawasan PIBG dan penduduk kampung tersebut sepanjang program tersebut.

Semua kanak kanak yang menyertai program tersebut
amat teruja bagaimana hidup berdikari sendiri melakukan kerja kerja yang disediakan oleh pihak penganjur dengan hanya mendapat petunjuk pihak penjaga mereka dan ia perlu dibuat sendiri.

Ramai warga yang  menganjur program seumpama namun kurang hubungan kerjasama dengan akbar akbar yang dilesenkan menyebabkan tidak diketahui visi dan misi mereka, ada juga pihak penganjur dilaporkan enggan berhubungan dengan akbar akbar penyiaran didalam dan luar negeri tanpa didedahkan puncanya.

Sebarang keperluan penyiaran program program seumpama boleh berurusan dengan Jusupi Anak Kurdi MEDIA TERKINI HARIAN KUALA LUMPUR ditalian 01138554026 dan 0194827829 masa pejabat sahaja










Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan