Isnin, 11 Disember 2023

BERSIAR SIAR DI KOTA KINABALU PENUH MENAKJUBKAN

(Membuka langkah bersiar siar seluruh bandaraya Kota Kinabalu pastinya bakal melihat wanita seksi dan cantik bentuk tubuh mereka yang menggiurkan warga muda) 

Oleh. Koijul Hairol 

Sabah. Pelancong yang melawat negeri ini mempunyai pelbagai sejarah yang mampu dikongsikan sebagai pengetahuan umum sama ada didalam mahupun luar negara sepanjang zaman.

Namun sejak kebelakangan ini warga kota mendedahkan kemunculan manusia lelaki menyamar sebagai perempuan tanpa segan silu berkeliaran di bandaraya Kota Kinabalu ujar mereka.

Golongan menyamar wanita ini juga tidak dapat dipastikan pekerjaan mereka tinggal ditengah kota dengan kos sarah hidup yang cukup tinggi namun mereka mampu hidup yang penuh kemewahan ungkap penghuni kota.

Wargakota yang ditemui menegaskan bilangan lelaki menjadikan diri mereka seperti wanita sehingga sanggup membesarkan buah dada mereka seperti wanita tulen sememangnya ramai dengan menyewa rumah kondo sekitar bandaraya ini jelas mereka. 





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan