Rabu, 6 Disember 2023

APA AGENDA ISRAEL MEMUSNAHKAN

(Hamas, Hizbollah dan AlQassam siap siaga menentang Zionis Israel dengan segala kudrat yang ada demi bumi dan warga Plastine di Gaza)
Oleh. Huzera Ben 

Gaza. Cabaran Israel dalam mendepani Kumpulan Hamas, Hibollah dan AlQassam bukan muda dengan serangan serangan mereka yang berupaya memusnahkan stor persenjataan mereka 
Zionis Israel juga bagai terkejut dengan kecanggihan persenjataan Hamas, AlQassam dan Hizbollah yang jelas diluar jangka mereka walaupun pelbagai kecanggihan peralatan perang yang terdapat dalam markas mereka disamping mendapat bantuan Amerika Syarikat jelas warga Gaza hari ini.

Hari ini pelancaran perang dari rumah kerumah antara Israel dengan Hamas Dan Seluruh Sekutunya telah bermula dengan kebimbangan penduduk Gaza berikutan tidak ada perikemanusiaan mereka sepanjang tempoh peperangan mereka bersamam.

Sehingga berita ini ditulis warga Gaza didalam ketakutan bimbang dengan serangan semua pihak Israel mahupun Hamas serta setiap sekutunya yang memburu rejim zìonis walau dimana pun mereka berada lapor warga Gaza hari ini. 









Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan