Sabtu, 30 Disember 2023

ORANG YAHUDI MARAH SERANGAN GAZA

"Warga Kumpulan Yahudi Di Amerika Syarikat Mempamerkan Solidariti Bantahan Kepada Pencerobohan Dan Pembunuhan Tentera Zionis Israel Keatas Gaza"

Oleh. Huzera Ben

New York. Sebilangan warga Yahudi di Amerika Syarikat terus bersolideriti menentang pencerobohan Zionis Israel di Gaza dengan puluhan ribu penduduk Plastine  telah terbunuh.

Musuh utama  warga Yahudi di Amerika Syarikat adalah tentera zionis yang terus menerus membedil bumi Gaza walau tidak menemui setiap pejuang Hamas dan Sekutunya namun terus juga membedil Gaza, melihat warga rakyat Plastine bergelimpangan dibedil Zionis Israel kami mendesak dunia menghentikan serangan keatas Gaza  walau dengan apa cara sekalipun demi nyawa penduduk Plastine ujar mereka.

Satu sejarah warga Yahudi bersimpati dengan penduduk Plastine yang dibedil Zionis Israel tanpa perikemanusiaan sedangkan ada pihak dinegara membangun secara senyap dilaman watsap menyokong Zionis Israel,  kumpulan warga Yahudi ini sanggup berbaris di Amerika Syarikat  melaungkan slogan hentikan serangan keatas Gaza demi nyawa rakyat Plastine yang jelas tidak berdosa jelas mereka membenci tentera Israel.

Hayati mengapa Tentera Israel membedil Gaza tanpa melihat kumpulan pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam sehingga rakyat Plastine terkorban bersama bangunan batu akibat bedilan bertubi tubi tentera Israel, seharusnya tentera zionis Israel menumpukan perhatian memburu Hamas, Hizbollah dan AlQassam diseluruh Terowongan yang zionis Israel dakwa ditemui namun umpama pejuang Hamas Ghaib.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan