Sabtu, 30 Disember 2023

PASUKAN BERANI MATI MUNGKIN KE GAZA

"Kumpulan pejuang yang digelar Berani Mati  mungkin akan ke Gaza bagi membantu mendepani Zionis Israel jika dibenarkan oleh kumpulan Ham
as  dan sekutunya" 

Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Kumpulan berani mati menunggu lampu hijau dari Hamas, AlQassam dan Hizbollah bagi memasuki Gaza bagi menentang Israel penceroboh Gaza. 

Ini didedahkan oleh kumpulan HOUTI dilaporkan pejuang berani mati di Lubnan dan memiliki keganasan luar biasa dari kumpulan pejuang lain diseluruh Asia Barat,  kumpulan tersebut juga tidak menolak kemungkinan menyerang terus Israel jika tidak dibenarkan berpengkalan di Gaza demi membalas dendam pembunuhan keatas warga Plastine.

Menurut penduduk Lubnan, kumpulan Houti sememang berani  dan kepakaran luar biasa dalam latihan perang  yang mendapat bimbingan dari pakar perang di Iran, sebaliknya tidak ada yang berani mengulas lanjut mengapa HOUTI  digelar kumpulan berani mati dan lebih ganas dari pejuang berhaluan kiri dimerata tempat.

Sehingga berita ini ditulis belum ada sebarang kelulusan dari Hamas dan sekutunya membenarkan kumpulan BERANI MATI memasuki Gaza, adakah Houti akan terus menyerang Islam dari Sempadan Lubnan bagi mendesak mereka (Israel) menghentikan serangan keatas Gaza belum ada maklumat diperolehi. 






Nota. Dilarang membuat  ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan