Selasa, 19 Disember 2023

BANYAK CAKAP TAPI MUSUH TAK DITEMUI

"Lapuran Terowongan Bersimpang Siur Ditemui Namun Israel Gagal jumpa Para Pejuang Hamas Dan Sekutunya Namun Penembak 
Tepat Hamas Tiap Hari Pulang Dengan Kejayaan Membunuh Pegawai Israel") 

Oleh. Huzera Ben 

Lubnan. Tentera Zio

nie Israel  bijak mengalihkan perhatian dunia dengan mendedahkan  penemuan pelbagai TEROWONG BESAR DAN SEDERHANA dilaporkan milik Hamas dan Sekutunya hari ini.  

Sebaliknya semua TEROWONG yang didedah oleh Israel didapati kosong tanpa sebarang  petanda wujud pejuang Hamas dan Sekutunya disekitar Terowong tersebut jelas beberapa penduduk Plastine.

Para penembak tepat pejuang Hamas dan Sekutunya setiap kali muncul didepan kepimpinan pejuang Hamas pula melaporkan membunuh pegawai tentera dan memusnahkan kereta kebal tentera zionis Israel.

Adalah pelik zionis Israel memasuki terowong Hamas dan Sekutunya dengan mempamerkan setiap terowong kosong,  jika benar Terowong Hamas dimasuki mereka  setiap operasi mengapa langsung tidak bertembung walau seorang pejuang didalam terowong berkenaan.

Dunia wajar menilai laporan setiap serbuan Zionis Israel dalam Terowong Kosong dibumi Gaza yang banyak sangat keganjilan nya umpama tidak ada sebarang asas sebagai milik bersenjata.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan