Rabu, 27 Disember 2023

LIHAT KORBAN TENTERA ISRAEL

Oleh. Huzera Ben

Gaza. Tentera Isra

el lebih banyak membunuh rakyat awam Plastine berbanding  menewaskan pejuang HAMAS, HIZBOLLAH dan ALQASSAM. 

Semua sasaran Tentera Israel lebih menjurus kepada segenap rakyat Plas

tine di Gaza berband
ong menemui pejuang yang mereka cari sampaikan Benjamin Netanyahu sekalipun turun padang ke Gaza jelas warga Plastine dekat Gaza.

Dalam pengumuman terbaru di Lubnan Kumpulan HOUTI bersiap siaga menghantar pejuang mereka ke Gaza jika diterima oleh pihak HAMAS dan Sekutunya, namun semuanya bergantung kepada kebenaran dari pihak Hamas serta sekutunya tanpa bertindak menceroboh negara orang ujar pemimpin Houti.

Sampai bilakah  Pertubuhan Bangsa Bangsa Bersatu mampu menghentikan perang Hamas dan Israel yang kini telah meragut puluhan ribu nyawa penduduk Plastine, Benjamin Netanyahu  dianggap warga Plastine sebagai pembunuh  dan pemusnah bumi Gaza sehingga hari ini mahupun selamanya jika dunia tidak mampu menghalang perbuatan Israel. 

Gaza masa kini hanya timbunan bangunan runtuh yang telah hancur disamping puluhan ribu  jenazah rakyat Plastine yang dilaporkan sudah selesai pengkebumian semua jenazah terkorban.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan