Sabtu, 16 Disember 2023

PERBUATAN MEMBUKA MATA SEMUA DUNIA

"Mari Bersama Menonton Perbuatan Tentera 
Zionis Israel Keatas Rakyat Plastine Bagi Memburu Pejuang Hamas Dan Sekutunya" 

Oleh. Huzera Ben 

Gaza. Tentera Zionis Israel akan melakukan apa sahaja bagi memburu pejuang Hamas dan Sekutunya termasuk

menembak WARTAWAN DAN TEBUSAN PENDUDUK ISRAEL SERTA MEMBOGEL RAKYAT PLASTINE akibat kegagalan  mencari Hamas serta tidak mampu mengawal emosi dan semangat peperangan besar. 

Dalam kegagalan tentera zionis Israel mengawal emosi menembak sesiapa sahaja yang berjalan dihadapan mereka walaupun orang awam,  kumpulan pejuang Hamas dan Sekutunya yang bersembunyi berhampiran membalas serangan mengejut sehingga gagal ditentang zionis Israel menyebabkan mereka tewas dengan Hamas.

Kereta Kebal zionis Israel juga banyak yang dimusnahkan Hamas dan sekutunya sebaik anggota tentera mereka tewas dalam pertempuran dibumi Gaza, hanya disebabkan kegagalan mengawal emosi melihat orang awam melintasi depan mata  tentera zionis Israel banyak tewas dalam peperangan dengan Hamas dan Sekutunya. 

Dalam peperangan setiap Tentera yang dikerah bertempur perlu dilatih mengawal Emosi dalam beberapa lama agar tidak kecundang dengan umpanan musuh, namun tidak dapat dikesan Tentera Zionis  Israel ini dilatih oleh siapa dalam pengawalan emosi dalam peperangan berhadapan musuh yang dilatih sepanjang masa.

Masyarakat dunia harus memandang dalam pelbagai sudut  supaya tidak tersilap mentafsir peperangan Zionis Israel dengan Pejuang Hamas dan Sekutunya sejak berpuluh tahun lalu, pengawalan emosi Rakyat Plastine dirampas tanah sekitar sempadan Gaza, ditembak oleh Zionis Israel semasa Sembahyang didalam Masjid menyebabkan Hamas dan Sekutunya terpaksa membalas bermula  7 Oktober 2023 lepas sehingga lah masa berita ini ditulis.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan