Ahad, 24 Disember 2023

SEJARAH PENYIARAN MEDIA TERKINI MINGGUAN

"Akbar Media Terkini Mingguan Bercetak Dahulu Sangat Dikenali Pelbagai Lapisan Masyarakat, Malah Orang Orang Berpangkat Sekalipun Sangat Mengingati Penyiaran Akbar Ini Walaupun Mingguan Sahaja" 

Oleh. Jusupi Anak Kurdi /Mat Qheirel Hazemi Hamid

Sabah. Sejarah penyiaran Media Terkini Mingguan Bercetak cukup dikenali pelbagai lapisan masyarakat berbilang darjat bermula 1997 dahulu
pasti ramai memilih bersiaran diakbar ini, namun sejak bersiaran harian pada tahun 2016 ianya berubah sedikit
bila ada yang bertanya masih adakah Akbar Media Terkini masa kini soal sebilangan warga yang ditemui. 

Ada juga orang yang akrab Media Terkini  Mingguan dahulu bila dihubungi hari ini langsung tidak menyambut telipon

umpama tidak kenal walaupun telipon yang sama dipergunakan, namun sebagai industri penyiaran tidak ada istilah berputusasa walaupun ada yang sengaja menjauhi penyiaran akbar ini ketika bersiaran diambang harian itulah lumrah manusia melihat peningkatan yang berlaku.

Untuk rekod kepada semua pelanggan MEDIA TERKINI HARIAN Masa lalu dan masa kini akbar ini terus utuh bersiaran  setiap hari tanpa dipengaruhi mana mana parti politik, setiap ahli parti politik pembangkang mahupun pemerintah bebas menyampaikan amanat diakbar ini berdasarkan perbincangan dengan pemilik akbar ini sebelum tempahan siaran.

Semua ramalan segelintir warga yang mendakwa MEDIA TERKINI HARIAN sudah tidak wujud lagi hanya lah propaganda individu yang cuba menidak langganan warga keatas akbar ini, inilah makna perjuangan bila ada sesuatu peningkatan dalam perniagaan kita pasti ada sahaja yang menidak peningkatan tersebut agar pelanggan menarik diri dari industri yang kita ceburi.

MEDIA TERKINI HARIAN boleh ditempah menerusi talian 01138554026 dan 0194827829 MASA PEJABAT SAHAJA






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan