Selasa, 19 Disember 2023

LEGASI SEPANJANG MEDIA TERKINI BERSIARAN LALU

"Sepanjang Bersiaran Akbar Media Terkini Mingguan Dahulu, Ramai Pemimpin Dan Orang Ramai Pernah Memenuhi Ruang Persiaran Akbar Ini Setiap Minggu" 

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Siapa 

menduga sejarah Media Terkini Mingguan cukup terkenal di Borneo dan Sabah amnya, bukan sahaja orang yang digelar aktivis masyarakat tempatan malah ada juga tokoh orang orang politik setempat.

Media Terkini Harian hari

ini merungkai pengikut akbar ini semasa bersiaran  mingguan cukup dikenali mereka semua yang pernah bersama kami setiap keluaran Dahulu,  malah sehingga hari ini Media Terkini Harian dimaklumkan mereka ini masih lagi berada didalam perjuangan politik serta kerjaya masing masing. 

Perbezaan Media Terkini dahulu yang mereka ikuti adalah secara Mingguan namun hari ini Media Terkini bersiaran HARIAN penuh disertai didalam negara mahupun diperingkat luar negara, namun hari ini Media Terkini tidak 
lagi mampu menghubungi mereka berikutan kesibukan para petugas yang berusaha setiap hari didalam mahupun peringkat luar negara setiap hari sehingga lewat malam. 

Media Terkini Harian ha

ri ini yakin semua pelanggan persiaran kami dimasa lalu masih mengingati MEDIA TERKINI mingguan yang lalu walaupun masa kini kami diambang bersiaran harian, namun mungkin mereka yang tersebut semuanya sebok dengan tugasan harian masing masing menyebabkan mereka gagal menghubungi kru kami yang lepas.

Untuk rekod semua gambar tertera ini mungkin menanti nanti kru kenalan mereka di Media Terkini lalu mengunjungi mereka sedangkan kenalan mereka bukan lagi kru bertugas diluar, rakan kru KENALAN MEREKA YANG KERAP BERJUMPA masa mingguan dahulu telah dilantik menerajui pengambilalihan penyiaran 

Media Terkini Harian Malaysia tanpa mereka sedari.

Media Terkini  Mingguan yang diterajui Dato' Azhar Haji Omar dahulu kini bertukar tangan sebaik bersiaran harian pada tahun 2016 lalu sehingga lah kehari ini, ini lah perubahan besar Media Terkini Harian yang berjaya menembusi pasaran luar negara walaupun sekadar berbahasa Melayu namun terus memiliki pembaca diluar negara khususnya mereka yang fasih berbahasa Melayu.

MEDIA TERKINI BOLEH DIHUBUNGI MENERUSI 01138554026 DAN 0194827829 MASA PEJABAT SAHAJA 






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan