Sabtu, 23 Disember 2023

NEGARA ISLAM SIAP BERTINDAK BALAS

"Ikuti Islam Kini Siap Siaga Bertindak Balas Dilaut Merah Walau Mendepani Amerika Syarikat Sekalipun"

Oleh. Huzera Ben 
Yaman. Majoriti negara Islam berhampiran Plastine siap siaga membentuk dan melatih pejuang mereka bagi mendepani ancaman Israel dan Amerika Syarikat yang kini menghancurkan Gaza bumi Plastine.

Antara pejuang yang terkini ialah HOUTI  yang sangat terlatih dalam peperangan dengan pelbagai kemahiran perang serta memiliki keberanian luar biasa mendepani  musuh didepan mata,  ramai juga warga  yang kurang yakin kemampuan Houti namun berdasarkan kepada maklumat warga Yaman pasukan tersebut dilatih penuh kesungguhan bagi mendepani musuh musuh  Gaza  dan sekutunya jelas mereka.

Houti dilaporkan berpengkalan di Yaman namun memiliki latihan ketenteraan sejak sekian lama dimana berkemampuan mempertahankan tanah air malah boleh menyerang musuh dengan pelbagai cara, keyakinan pejuang Houti mampu mendepani sesiapa juga musuh mereka dalam berganding bahu dengan Hamas, Hizbollah dan AlQassam yang kini diserang habis habisan pihak Zionis Israel dan Amerika Syarikat.

Hanya pemimpin negara Yaman dan Iran yang mengetahui kekuatan sebenar pejuang Houti bagi mendepani Israel dan Amerika Syarikat yang bakal dikawal kumpulan Yahudi kelak jelas kumpulan Houti. 

Apapun daya usaha kumpulan pejuang Hamas, AlQassam, Hizbollah dan Houti  ianya terus diperkecil kecilkan Israel dan Amerika Syarikat dalam jangkamasa panjang walaupun belum teruji kekuatan mereka sendiri.







Nota. Dilarang membuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan