Isnin, 25 Disember 2023

PERANG ISRAEL MEMBUNUH ORANG AWAM

Oleh. Huzera Ben 

Lubnan. Semakin banyak dalih Israel semakin kelihatan setiap serangan mereka tertumpu kepada setiap rakyat Plastine tanpa kelih

atan korban pejuang Hamas dan Sekutunya. 

Setiap bangunan yang runtuh hanya ditemui korban raky

at Plastine kanak kanak wanita dan lelaki dewasa, Israel pula terus mendakwa kawasan yang dibedil adalah persembunyian Hamas dan Sekutunya AlQassam serta Hizbollah tanpa sebarang bukti tuduhan mereka. 

Saban hari semua yang terkorban dan cedra dibumi Gaza adalah rakyat Plastine dan tidak ada seorangpun pejuang yang berada dikawasan terlibat pengeboman dan serangan mereka, namun Israel terus juga menghujahkan semua serangan disasarkan kepada Pejuang Hamas dan Sekutunya walau yang cedera dan terbunuh adalah rakyat jelata Plastine akui warga Plastine hari ini. 

Sampai bila dalih tentera Zionis Israel berlindung membunuh rakyat Plastine dimerata tempat seluruh Gaza walaupun semua warga dunia tahu semua terbunuh adalah warga Plastine, setiap warga dunia perlu melihat fakta yang sebenar betapa yang ditemui cedra parah serta terbunuh adalah rakyat Plastine dan bukan nya semua pejuang Hamas serta Sekutunya. 





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan