Rabu, 20 Disember 2023

PENGHORMATAN TERAKHIR SETIAP KELUARGA

"Ini lah tangisan keluarga sahabat handai dalam pertemuan terakhir semua Tentera Israel yang terkorban dalam pertempuran
Pejuang Hamas dan Sekutunya di bumi Gaza" 

Oleh. Huzera Ben 

Israel. Penghormatan terak

hir dibuat keluarga sahabat handai serta kenalan setiap Tentera Israel yang terkorban di Gaza semasa bertempur dengan pejuang Hamas dan Sekutunya bagi mempertahan bumi mereka diceroboh Israel.

Dunia melihat betapa sedih keluarga melihat tentera Israel yang terkorban dengan pencerobohan Gaza yang dipertahan Hamas dan Sekutunya sehingga tentera penceroboh gugur dalam pertempuran, malah ramai warga Dunia menggesa Israel dan Amerika Syarikat menghentikan pertempuran di Gaza serta merta bagi menyelamatkan semua nyawa tentera kedua belah pihak dari terkorban serta semua rakyat awam Plastine.

Bagaimanakah nasib setiap Tentera Israel yang terkorban ini adakah pemerintah negara tersebut akan memberi pampasan terhadap keluarga yang ditinggalkan atau sebaliknya, majoriti tentera Israel yang terkorban adalah berperang dengan pejuang Hamas dan Sekutunya yang mempertahankan bumi Gaza akibat serangan Israel tanpa berperikemanusiaan.

Penghormatan terakhir ini juga mempamerkan kesedihan raut wajah disampingan tangisan keluarga setiap Tentera Israel yang terkorban dengan serangan Hamas serta Sekutunya di Gaza, kesombongan kepimpinan pemerintah Israel langsung menjadi kebencian sebilangan besar dunia Islam tanpa satu pun menjadi pembela mereka.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan