Rabu, 27 Disember 2023

PARANORMAL TERSOHOR

"Kecacatan Mata Bukan Satu Noktah Bagi Seseorang Mendalami ilmu PARANORMAL dari Bulgaria ini yang dilaporkan banyak menepati ramalan nya" 

Oleh. Huzera Ben

Bulgaria. Misteri PARANORMAL yang dilaporkan mampu melakukan ramalan tepat sehingga 85 % walaupun didalam keadaan buta namun banyak ramalan nya  yang tepat ujar penduduk tempatan. 

Baba Vanga PARANORMAL menjadi tumpuan diseluruh negaranya dilahirkan pada tahun 1911 dan mampu meramal beberapa negara lain yang terdekat dengan negaranya.

Beliau juga dilaporkan sedang mentelaah kejadian yang berlaku dengan peperangan pejuang beberapa negara yang melibatkan perbezaan agama masa kini, kita harapkan ia mampu dihentikan sebelum sesuatu kehancuran berlaku apa tak lagi melibatkan seluruh rakyat jelata yang tidak berdosa.

Ketajaman minda PARANORMAL ini disifatkan warga Bulgaria satu kelebihan yang Tuhan berikan padanya walaupun kini beliau berusia senja, Baba Vanga sehingga hari ini masih meneruskan kerjaya ramalan bergantung pada permintaan warga tanpa mengira darjat dan asal usul mereka yang memerlukan nya.


 MANA BERTANGGONGJAWAB ISU PEMBANGUNAN

Oleh. Jusupi Anak Kurdi

Parlimen Sepanggar. Kerajaan Sabah perlu menggerak semua jentera pemimpin diperingkat UPPM mereka bergerak aktif meninjau semua kampung dalam tanggongjawab mereka.

Ini disuarakan semua warga kampung luar bandar berikutan banyak jalan raya hampir terputus namun warga kampung mendedahkan sebilangan pegawai UPPM jarang sampai ke kampung mereka.

Menurut warga luar bandar seluruh parlimen Sepanggar terlalu banyak jalan raya yang rosak akibat kenderaan berat lebih 20 tan melintasinya, sedangkan kebanyakan jalan raya luar bandar setempat hanya untuk kenderaan kebawah 6 tan sahaja yang dibenarkan melintasinya tegas mereka.

Penduduk seluruh parlimen Sepanggar berharap semua pembangunan dipantau pihak pemimpin bawahan demi mengelak syarikat tempatan merosak laluan jalan raya mereka, Media Terkini dimaklumkan parlimen  Sepanggar memiliki Dun Kerambunai, Dun Darau dan Dun Inanam dan masih lagi memerlukan pembangunan yang pesat demi keperluan semua penduduk luar bandar.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga dalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur.  Pengarang 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan