Ahad, 10 Disember 2023

AMERIKA SYARIKAT PEGANG KUASA VETO

(Pejuang AlQassam Hizbollah dan Hamas bakal pertahan bumi Gaza tanpa tunduk tekanan) 

Oleh. Huzera Ben

Plastine. Peluru yang digugurkan zionis Israel setiap saat dibumi Gaza tidak pernah melemahkan semangat AlQassam, Hizbollah dan Hamas menentang mereka tanpa mendedahkan teknik serangan balas oleh mereka terhadap Israel yang disifatkan kejam tidak berperikemanusiaan.

Pejuang Hamas  dan sekutunya Hizbollah dan AlQassam mendedahkan Israel hanya membunuh rakyat Plastine semata mata tanpa memilih siapa target mereka, jika benar Israel mahu menentang kami Hamas Hizbollah dan AlQassam mengapa semua rakyat Plastine ditembak serta diusir dari bumi Gaza ianya helah pembohongan jelas mereka.

Sehingga hari ini belasan ribu sudah rakyat Plastine telah dibunuh oleh Zionis Israel dibumi Gaza tanpa mengenal usia dewasa dan kanak kanak yang belum mengerti kehidupan, Israel hanya banyak berdalih tanpa bertanggongjawab diatas kematian kanak kanak yang tidak berdosa terbunuh dihujung senjata Israel setiap menyerang Gaza. 

Amerika Syarikat sewajarnya kena bertanggongjawab setiap kanak kanak Plastine yang terbunuh dihujung senjata Israel sejak mereka mula menyerang Gaza, sebaliknya dengan muda Amerika Syarikat menolak gencatan senjata di Gaza bagai membiarkan Israel terus membunuh rakyat Plastine dibumi Gaza.

Semua pemimpin negara Islam harus bersatu mencari jalan terbaik bagi menghalang serangan Israel di Gaza tanpa tunduk terhadap segala tekanan Amerika Syarikat yang hanya mahu melenyapkan semua warga  Plastine di Gaza tanpa hentinya.






Nota. Dilarang  membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan