Selasa, 12 Disember 2023

MASIH ADA YANG ENGGAN MENGENALI MEDIA

(Amat Mendukacitakan Sejak 1997 Sehingga Hari Ini Masih Ada  Yang Sengaja Tidak Mahu Kenal AKBAR HARIAN MEDIA TERKINI Kuala Lumpur.

Beroperasi Malaysia, Brunei, Singapore Dan Indonesia Akbar Ini  bersiaran dalam bahasa Melayu dengan muda difahami setiap hari bagi negara negara yang menggunakan pertuturan dalam bahasa Melayu.

Menurut KRU akbar ini dilapangan sehingga hari ini ramai yang memberi alasan tidak tahu akbar MEDIA TERKINI HARIAN bersiaran 4 negara serentak setiap hari walaupun pelbagi usaha diperjelaskan setiap hari jelas mereka.

Media Terkini dimaklumkan ada juga bergelar ahli parti politik dan berjawatan setaraf Menteri namun terus juga mengaku tidak tahu Akbar Media Terkini harian umpama mereka gagal melakukan pembacaan setiap hari.

Untuk Rekod 4 Negara Berhampiran pasaran MEDIA TERKINI HARIAN mengingatkan sekali lagi bahawa akbar ini sentiasa boleh dilanggani setiap hari dengan berhubung Sidang Pengarang Di Tel. 01138554026 dan 0194827829 masa pejabat sahaja.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan