Sabtu, 13 April 2024

SERONOK MENONTON TIDAK PASTI DAFTAR HARGANYA

"Seronok Menonton Dilaman Sosial Peribadi Tak Pasti Berapa Daftar Harganya Didalam Pasaran, Demi Mengelak Pengesanan Harganya Bakal Melonjak Tinggi Laman Sosial Peribadi Menjadi Pilihan" 

Sabah. Promosi perniagaan tertinggi harganya adalah memilih laman sosial peribadi tanpa 
kawalan melainkan naluri sendiri, berbanding dengan akbar penyiaran tetap memiliki kawalan Editor pastinya cukup terselamat. 

Dalam konteks mempromosikan pelbagai jenis perniagaan seluruh warga wajar mengetahui harga semu produk berkenaan, ada juga mendedahkan harga produk termurah dari pengilang namun bila dipromosi dalam laman sosial peribadi melonjak sehingga tiga kali ganda dari harga asal.

Antara masaalah yang perlu direnungi semua warga sebelum melanggani laman sosial peribadi mahupun watsap group yang tidak menggunakan garis panduan didalam pengiklanan mereka.

Berfikir dahulu sebelum melanggani sesuatu produk bagi mengelak terjebak pada kadar harga yang berganda ganda tingginya dipelusuk negara kita Malaysia. Oleh Joupis Anak Lagau






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan