Selasa, 9 April 2024

DUA RISIK IRAN DAN UPAHAN ISRAEL BERBEZA

"Pasukan Berbeza Dua Unit Khas Iran Dan Upahan Israel, Saling Bersiap Siaga Melakukan Serangan Pada Bila Bila Masa Sahaja" 

Oleh. Huzera Ben 

 Damsyek. Dalam perkembangan terbaru ketenteraan dan para pejuang Iran tidak akan tunduk dengan tekanan Israel.  

Tindakan Israel mengebom kedutaan Iran di Syiriah sehingga mengorbankan beberapa kakitangan mereka umpama Benjamin Netanyahu memulakan isyarat perang terhadap negara negara Islam serantau.

Israel dilaporkan beberapa pemimpin tertinggi negara negara Islam sedunia begitu angkuh dengan perlindungan oleh Amerika Syarikat, turut membantu Israel seperti Rusia namun Iran dan para pejuang Islam tidak tunduk tekanan mereka.

Anehnya ada juga rakyat Plastine sanggup menjadi perisikan Israel bagi melawan sebangsa dan seagama mereka demi mendapat imbuhan yang lumayan, tidak hairan Israel mampu mengesan kedudukan ketua ketua penglima perang pejuang Islam walau dimana juga bersembunyi berikutan ada orang Plastine diupah sebagai perisik.

Pejuang negara Islam perlu berwaspada dengan kelicikan Israel dalam memperhambakan umat Islam menjadi perisikan mereka, hanya umat Islam sejati sahaja yang memiliki kekuatan sama sama berjuang  kearah menentang kezaliman zionis Israel. 







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan