Selasa, 23 April 2024

ISRAEL TERUS MENGGANAS PADA MUSUHNYA

Oleh. Huzera Ben

Damsyik. Tindakan Israel menyerang Gaza, Rafah dan Iran 
pada masa kini pasti menggugat  keselamatan serantau apa tak lagi kanak kanak serta wanita terlalu ramai yang cedera dan terkorban sekitar Gaza dan Rafah berbanding Iran yang banyak kemusnahan kecil.

Keberanian Zionis Israel menyerang negara negara Islam yang berhampiran dengan negara negara Arab terus menjadi persoalan warga dunia mengapa negara negara berhampiran sekadar membisu seribu bahasa,  walaupun banyak negara Islam berhampiran Plastine dan Iran  namun dilaporkan sekadar menjadi penonton jauh sekali menghulur bantuan mempertahankan umat Islam terbunuh diserang Israel.

Tragedi serangan demi serangan Israel terhadap Gaza, Rafah dan Iran tidak ada henti sampai hari ini walau dunia lantang mengutuknya, tidak hairan lah mengapa Israel terus membunuh umat Islam disemua tempat Gaza, Rafah dan Iran berikutan sokongan padu dari Amerika Syarikat bagi persenjataan.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan