Khamis, 11 April 2024

PASUKAN PERISIKAN ISRAEL TERCANGGIH

"Bukan Muda Mahu Mengesan Pasukan Dari MOSSAD Ini Jika Pengatahuan Kurang Mencukupi, Kumpulan Ini Boleh Menjadi Warga Dari Mana Sekalipun Disamping Mampu Menjadi Sesiapa Sahaja" 

Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Ramai negara Islam tidak mampu bersaing dengan keupayaan pasukan Perisikan Israel (MOSSAD) yang boleh berupaya menjadi sesiapapun disetiap negara mereka kunjungi. 

Antaranya ialah, kumpulan MOSSAD mampu memasuki sesebuah negara dengan menjadi orang dari negara lain terlebih dahulu, selain dari itu kumpulan tersebut juga dilaporkan pakar dalam persenjataan serta mampu mempengaruhi orang lain membantu melaksanakan semua misi mereka walau dimana berada.

Kesukaran mengesan pasukan Mossad adalah warna kulut serta pertuturan bahasa mereka disamping kepakaran mereka memperolehi pasport dinegara lain, hanya sebaik mereka ditahan oleh negara yang mereka lawati baharu lah kes mereka terbongkar asal usul kampungan halaman sebenar mereka.

Namun ada juga pakar anggota bekas keselamatan setiap negara mampu mengesan kumpulan Mossad dengan teliti pada masa lalu, namun peratusan nya agak kecil berbanding orang ramai serta bekas bekas pesara anggota keselamatan negara serantau.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan