Jumaat, 19 April 2024

IRAN SIAP SEBARANG KEMUNGKINAN

"Semua Kelengkapan Peperangan Sudah Disiapkan Oleh Iran Bagi Bersiap Siaga Sebarang Kemungkinan Ancaman Balas Israel" 
Oleh. Huzera Ben

Lubnan.  Pertahanan Keselamatan negara ini telah mempersiapkan pasukan mereka bagi mendepani apa juga kemungkinan serangan pihak Israel pada bila bila masa. 

Tenaga anggota pertahanan Iran dilaporkan cukup lengkap dalam semua bidang kepakaran termasuklah golongan wanita dilaporkan ramai bersedia mempertahankan negara mereka dari ancaman Israel. 

Semua kelengkapan persenjataan Iran juga dilaporkan setanding dengan  pertahanan Israel masa kini walaupun dibantu Amerika Syarikat, namun Iran berkemampuan mempertahankan tanah air mereka dari ancaman musuh dari luar apa tak lagi kesungguhan warganya berjuang bersama mempertahankan negara mereka.

Sehingga berita ini ditulis keadaan Iran masih terkawal walaupun beberapa serangan telah dilakukan Israel namun berjaya dipintas pertahanan negara ini  penuh keupayaan dengan hanya beberapa kemusnahan kecil.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan