Sabtu, 20 April 2024

SERANGAN ISRAEL HANYA KEMUSNAHAN KECIL

"Serangan Israel Keatas Iran Hanya Memusnahkan Prasarana Kecil Kali Ini, Malah Pertahanan Iran Telah Bersiap Siaga
Menangkis Segala Ancaman Keatas Negara Mereka"  

Oleh. Huzera Ben Dan Alberto Herberd

Tehran. Serangan Israel keatas Iran hanya merosak sedikit  kawasan Kota Isfahan bagaikan perbuatan serangan tidak berperikemanusiaan.

Namun dalam kes serangan kali kedua Israel semalam Israel mencedrakan beberapa orang awam serta membunuh seorang dari warga Iran yang dijangka akan berterusan serangan mereka keatas Iran.

Pihak tentera Iran belum ada rancangan membalas semula kedua dua serangan Israel berkenaan berikutan mereka (Iran) menunggu tindakan pihak keselamatan PBB serta Pertubuhan Islam Antarabangsa jelas mereka.

Peperangan Israel Iran adalah dimulakan oleh Israel apabila mereka mengebom Konsulat yang Iran di Syria sehingga 8 orang terbunuh baru baru ini, Iran hanya membalas sekali serangan tersebut dengan memusnahkan sebahagian markas ketenteraan Israel  dan berlaku kecederaan pasukan ketenteraan Israel.

Sikap Israel yang suka memulakan serangan negara negara Islam adalah tindak tanduk mereka memusuhi negara negara Islam tanpa disedari para pemimpin kuasa kuasa besar negara negara sedunia.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat Iklan Niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan