Isnin, 29 April 2024

ISRAEL TERUS MENGGANAS

Oleh. Huzera Ben 

Plastine. Tentera Zionis Israel terus mengganas melakukan serangan keatas beberapa penempatan umat Islam sekeliling mereka tanpa ada perikemanusiaan. 

Tentera Zionis Israel juga bagai tidak menghiraukan penunjuk perasaan masyarakat antara bangsa termasuklah langkah beberapa negara mengheret ke ICC, keberanian Tentera Israel menyerang dan membunuh wanita dan kanak kanak Islam di Gaza, Rafah dan Iran adalah didorong oleh sokongan Amerika Syarikat masa kini.

Israel juga terus menyerang  darat penempatan rumah rumah penduduk Islam di Gaza dan Rafah serta melibatkan warga Iran walau tidak ada kesangsian mereka namun bantuan negara negara Islam sukar digabung kan sejak sekian lama.

Siapa sahaja warga Islam di Plastine, Gaza, Iran, Syria dan beberapa pejuang Islam yang mereka buru berikutan kemarahan mereka terhadap perjuangan  yang kuat tanpa mampu melemahkan semangat memperkasa syiar Islam pasti Israel serang. 






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan