Isnin, 22 April 2024

AKBAR SENSASI GABUNGAN MALAYSIA

Teraju Akbar Ini Gabungan Warga Malaya, Sarawak, Sabah, Indonesia Dan United Kingdom Himpunan Penyiaran Bahasa Melayu Senang Difahami. 

Pembaca Tidak Ada Alasan Tidak Boleh Membaca Melanggani Akbar Ini Memandangkan Ianya Semua Dalam Siaran Bahasa Melayu Bahasa Kebanggaan Sehingga Ramai Mendakwa Akbar Ini Luar Negara.

Media Terkini Harian Memulakan Operasinya Sejak 1997 Secara DWI Mingguan, Merubah Kepada Mingguan Dan Kini Mencapai Kepada Harian, Namun Masih Ada Suara Suara Sumbang Menafikan Kewujudan Akbar Ini Sehingga Kehari Ini Terutama Brunei Dan Sabah. 

Media Terkini Juga Merupakan Diurusniagakan Oleh Media Terkini Press Dan Azom Productions House Kuala Lumpur, Tidak Hairan Lah Ada Juga Warga Yang Menafikan Kemunculan Akbar Ini Sehingga Enggan Menjawab Panggilan Telipon Serta SMS Dan Watsap Pelbagai Lapisan Peringkat Kedudukan.

Sebaliknya Golongan Terlibat Membaca Juga Segala Siaran Akbar Ini Setiap Hari Tanpa Rasa Bersalah Menafikan Penyiaran Harian Akbar Ini, Ini Lah Sikap Segelintir Masyarakat Hari Ini Penuh Diselubungi Dengan Rasa Iri Hati Serta Ketabahan Seluruh Kru Akbar Ini Berbakti Sampai Keluar Negara. 

Dengan Paparan Minda Pengarang Kali Ini Seluruh Pelanggan Media Terkini Harian Menjelaskan Sehingga Masa Kini Akbar Ini Terus Bersiaran Tanpa Henti Walau Pelbagai Rintangan Dan Cabaran Masa Kini. Oleh. Joupis Anak Lagau (Pengarang)






Nota. Dilarang membuat Ulasan berita dan Memuat Iklan niaga didalam Akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan