Rabu, 28 Ogos 2024

UMNO BN TIDAK SETANDING KEPIMPINAN SATU DUA ?

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur.  UMNO dan Barisan Nasional perlu segerak langkah bersama Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi Presiden 
 UMNO, serta Dato Seri Utama Haji Moh

ahmad  Haji Hasan Timbalan Presiden UMNO menemui seluruh rakyat didalam kawasan masing masing tanpa berjanji tidak ditepati.

        Kedua dua pemimpin nombor satu dan dua UMNO BN ini terus gah menjadi idola kepimpinan generasi muda mudi masa kini namun jauh berbeza diakar umbi bahagian dan cawangan  jelas rakyat jelata yang ditemui.

          Jika UMNO BN tewas dalam pilihan raya dibeberapa negeri akan datang kecuali Sarawak tidak ada UMNO BN jalan salahkan Presiden dan Timbalan Presiden sebaliknya tanya bahagian dan cawangan amnya.

          Media Terkini Harian Kuala Lumpur yang bergerak menjelajah seluruh negara banyak ragam ditemui segenap peringkat bahagian dan cawangan namun mereka  tidak mengakuinya.

        Ada juga pemimpin Bahagian dan Cawangan sekadar bercakap molek dengan kru akbar ini semasa berjumpa namun lupa bicara sebaik berpisah dalam perjuangan mereka.

          Ini sangat menyentuh hati seseorang apa tak lagi rakyat jelata yang mereka jaga disetiap bahagian ribuan orang sedangkan seorang sahaja pun boleh dilupakan.

          Dalam konteks ini, UMNO BN wajar mengikuti dasar kejujuran perjuangan Presiden dan Timbalan Presiden jika mereka mahu rakyat Malaysia kembali semula memberi sokongan terhadap UMNO BN ungkap rakyat yang ditemui.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam  akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan