Sabtu, 10 Ogos 2024

ADAKAH REJIM ZIONIS SEKADAR TONTONAN

Oleh. Huzera Ben

Gaza. Selepas diancam pasukan HOUTHI Zionis Israel Terus membedil orang awam di Gaza melibatkan bangunan Sekolah hingga menyembah bumi.

            Ramai kanak kanak terkorban dan çedera didalam sekolah berkenaan namun negara kuasa besar dilaporkan warga Gaza sekadar menonton tanpa tindakan keatas Israel.

              Mungkin kah dengan dunia tanpa tindakan keatas zionis Israel  keangkuhan negara Israel terus menjadi jadi membunuh rakyat Islam serantau?, suara warga Plastine yang terus menjadi sasaran Israel di Gaza dan Rafah tanpa henti sehingga pemimpin Islam diluar negara Plastine sekalipun Israel bunuh seperti Ismael Haneyah jelas mereka. 

          Sejak pengakuan Israel membunuh Ismael Haneyah di Tehran pihak berkuasa dunia belum ada sebarang tindakan keatas Rejim  Israel, malah zionis Israel terus mengganas melakukan serangan keatas pemimpin Islam bukan sahaja di Gaza dan Rafah malah turut disasarvke Lubnan.

           Semoga ada pihak berkuasa diseluruh dunia dapat membawa Israel kemuka pengadilan berhubung kekejaman mereka keatas umat Islam di Gaza, Rafah dan Sempadan Lubnan yang tidak ada hentinya.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini,tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

              
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan