Sabtu, 17 Ogos 2024

DEDAH DAN BONGKAR TERUS BERSIARAN

Ruangan dedah dan bongkar mula mendapat perhatian umum walaupun baru beberapa hari diwujudkan namun sudah ramai menyambutnya.

             Dedah dan bongkar terlalu banyak aspek yang boleh dimuatkan jika ada kemahuan masyarakat menggunakan nya, hanya ilham dan kisah pengalaman disamping wujudnya  segala liku liku kehidupan yang membelenggu  dalam diri orang ramai.

           Kepada semua lapisan warga  yang ingin menyertai Dedah Dan Bongkar boleh menyertai dengan menghantar setiap  isu yang  menarik bergambar terang kepada Media Terkini Harian.

               Semua pena tulisan hendaklah menggunakan nama penuh setiap yang menyertainya berserta alamat penuh penulisnya. Kami Media Terkini Harian tidak akan melayan setiap pena yang hanya menggunakan nama samaran pada setiap kiriman pena mereka.

                 Setiap Penyertaan Boleh Berhubung Kepada Akbar Media Terkini Harian Kuala Lumpur Tel. 01138554026 Dan 0194827829 Masa Pejabat Sahaja.








Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan