Sabtu, 10 Ogos 2024

MAMPUKAH AHLI UMNO BERJUANG SEPENUH HATI

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur.  Mampukah seluruh ahli UMNO berjuang mengembalikan kekuatan parti tersebut seperti dahulu dengan berkuasa penuh memerintah negara Malaysia?. 

         UMNO yang menjadi anggota parti kompenen Barisan Nasional  kini ditinggalkan ramai pemimpin nya yang berjuang lama, kebanyakan dari mereka menyertai parti parti baharu bukan sahaja diseluruh  Semananjung Malaysia malah juga melibatkan negeri Sabah.

          Kemelut UMNO pimpinan Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi Timbalan Perdana Menteri merangkap Presiden Umno telah banyak pemimpin dan ahli nya menyertai parti parti lain secara sembunyi, namun sebilangan pemimpin cawangan dan bahagian sengaja  menyembunyi fakta sebenar diakar umbi mereka demi menjaga cawangan dan bahagian mereka bermasaalah ujar aktivis masyarakat.

            Selain dari UMNO ada juga ahli parti kompenen BN sudah berpindah keparti lain namun Terus disembunyikan juga dikalangan cawangan dan bahagian parti terlibat jelas penyokong BN dan UMNO amnya.






Nota. Dilarang membuat ulasan  berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan