Selasa, 6 Ogos 2024

ISRAEL MEMBUNUH TIADA HENTI

Oleh. Huzera Ben

Gaza. Masyarakat seluruh dunia perlu melihat tindak tanduk zionis Israel sanggup membunuh umat Islam tidak bersalah walaupun hampir setiap hari.

          Kebanyakan yang dibunuh zionis Israel adalah rakyat biasa khususnya wanita dan kanak kanak, bagi golongan lelaki diseksa serta ditahan umpama pengganas yang diburu  pasukan keselamatan entah apa salah orang awam serupa. 

         Semua kekejaman zionis Israel dilapor hanya menjadi tontonan dunia tanpa ada sesiapa berani menghalang kekejaman zionis Israel, malah kian dipapar kekejaman Israel kian itu juga semua tentera Israel menyerang umat Islam di Gaza dan Rafah malah kini menular sempadan Lubnan. 

             Menurut warga Plastine di Gaza, semua helah Israel memburu para pejuang seperti Hamas, Hizbollah dan AlQassam namun orang awam yang dibedil tiap hari,  yang amat dikesali pula adalah semua tindak tanduk Israel hanya sekadar menjadi tontonan seluruh dunia tanpa ada sebarang tindakan mampu dibuat keatas Israel ujar mereka.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan