Jumaat, 21 Julai 2023

SIHULK MENJADI IKUTAN MUDA MUDI 

Oleh. Basron Kirwan 

Generasi muda mudi golongan cerdik pandai mula terpengaruh dengan ajaran yang dilaporkan sesat SiHulk dan satu lagi nendakwa Nabi Muhamnad itu Allah swt  yang tular dilaman sosial peribadi penyokong mereka. 

Kes kes ajaran  sesat ini menjadi ikutan semua kaum masyarakat bukan sahaja orang tempatan malah melibatkan warga asing yang muda diperdaya  pembawa pembawa ajaran yang dilsporkan sesat para pemimpin agama Islam setiap negara Islam.

Sehingga berita ini ditulis jarang sekali  penduduk warga Malaysia  dan luar negara menyedari penyebaran ajaran sesat dilaman FB peribadi mereka malah  lebih disukai mereka  dengan pelbagai  penyibaran  laman sosial peribadi bagi mengelak dikesan pihak berkuasa setiap negara.

Rakyat setiap negara di Asia harus menjadikan paparan ini sebagai sempadan menjauhi pelbagai ajaran diluar dugaan kita demi memelihara agama Islam sunnah waljemaah agar tidak tercalar sepanjang masa.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan