Ahad, 9 Julai 2023

Berita Ringkas 

BERSATU JADI TUMPUAN 

Oleh. Koijul Hairol

Kuala Lumpur. Kemasukan Ras Adibah Razi  dalam PBPM merupakan satu semangat yang berharga bagi kepimpinan parti tersebut pimpinan Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Borang penyerahan kemasukan Ras Adibah diterima oleh Presiden Bersatu sendiri disaksikan oleh Datuk Seri Faizal Azumu Timbalan Presiden PPBM berserta kepimpinan parti tersebut.

Apapun terserah pada pemimpin Bersatu bagi terus mendekati segenap lapisan rakyat disetiap negeri bagi meraih sokongan dengan lebih berkesan lagi dalam jangkamasa panjang.



 MUDA DIJANGKA TANDING PRN 

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Kepimpinan pusat MUDA dijangka akan bertanding SOLO dalam PRN di enam negeri kali ini menurut sumber dalaman parti tersebut.

MUDA merupakan parti baharu berteras perjuangan semua peringkat usia mencakupi generasi muda mudi, namun terlalu awal penonjolan parti tersebut diperingkat luar bandar terutama Sarawak dan Sabah ujar warga desa yang ditemui.

Hanya kepimpinan parti tersebut sahaja yang mampu meraih sokongan bernas dikalangan rakyat berbilang bangsa dan agama disetiap negeri.




Nota. Dilarang nembuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan