Ahad, 16 Julai 2023

BURUAN PELBAGAI GENERASI 

Oleh. Jusupi Kurdi 

Pelbagai generasi memburu siapa juga penjual nya tapa mengira bangsa dan agama asalkan ianya dapat diperolehi tanpa mengira kadar harganya.  

Inilah kekuatan Minyak Buluh Perindu sama ada asli atau sebaliknya ia mendapat sambutan menerusi  iklan laman sosial persendirian, selain dari itu minyak tersebut  juga dipasarkan menerusi watsap group dengan berangkaian luar biasa walaupun masih ada kesangsian  bagi golongan ahli fikir masa kini.

Untuk rekod Kru Media Terkini beberapa tahun lalu pernah dikunjungi beberapa peniaga Minyak Buluh Perindu namun akibat banyak keraguan  dan enggan membayar ruang pengiklanan terpaksa ditolak cara baik, Minyak Buluh Perindu  tidak dapat disahkan jenis pembuatan nya serta ramuan tidak dapat disahkan namun ianya dilaporkan menjadi buruan seluruh Asia  yang dilaporkan banyak kegunaan menurut penjual nya.

Apapun yang anda semua beli harus lah berhati hati agar tidak terperangkap dengan pelbagai produk tidak berkualiti.





Nota. Dilarang  membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan  Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan