Sabtu, 8 Julai 2023

MEMILIH PASANGAN HIDUP 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Sebulan tidak men


 cukupi menilai budi pekerti jiwa raga seseorang yang hendak dipilih menjadi pasangan sejati bagi mendamba bahagia sehingga akhir hayat bersama. 

Kata kata titipan warga Malaysia yang melihat perkembangan pencarian pasangan menerusi media sosial masa kini dimana jika kurang berhati hati akhirnya akan keciwa sendiri pada penghujungnya jelas mereka. 

Berita panas masa kini adalah bekas teman Datuk Seri Vida En. Iqbal Dzulkifli mula berkenalan dengan Insepktor Sheila yang memenuhi pelbagai laman sosial dengan komen pendek DSV tidak sedikit keciwa atau cemburu perkembangan bekas teman nya itu. 

DSV dilaporkan rakan rakan terdekat cukup matang meneliti dalam kehidupan jangkamasa panjang apa tak lagi memilih pasangan hidup, namun beliau tidak terkesan bekas teman nya memulakan perkenalan dengan wanita lain malah yakin tidak mampu berkekalan selagi tidak setanding budi pekerti beliau.  

Apapun perkembangan kesinambungan perkenalan  Iqbal Dzulkifli dengan Insepktor Sheila akan terus menjadi perhatian ramai kesudahan nya terutama dikalangan rakan rakan DSV sendiri, demikian juga dengan rakan rakan dan sahabat Insepktor Sheila pasti akan meneliti sejauh manakah perkenalan mereka berdua akan bertahan dalam keserasian hidup. 






Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan