Sabtu, 1 Julai 2023

JENAMA GEMUNGGAL TERUS UNGGUL 

Oleh. Koijul Hairol

Apa juga jualan hari ini terus unggul menggunakan jenama Gemunggal yang dipaparkan pada peringkat awal Media Terkini beroperasi, malah jenama gemunggal mula menjadi jenama  pelbagai produk yang dipaparkan setiap kali golongan peniaga meneruskan jualan produk mereka. 

Namun disebalik jenama gemunggal pelbagai produk terkini masih ramai juga dilaporkan tidak mengenali produk GEMUNGGAL ASLI termasuklah jenis kemujaraban nya dikalangan pengguna dalam jangkamasa panjang.

Dalam paparan kali ini para pencari GEMUNGGAL ASLI perlu berhati hati jika terserampak pelbagai produk berjenama gemunggal supaya memilih yang tulen demi kegunaan yang tinggi.

Untuk rekod bukan semua Gemunggal yang dijual merata tempat khususnya tamu mingguan dan agent individu itu asli, oleh yang demikian berwaspada lah para pencari Gemunggal asli  sebelum membeli produk yang meragukan jelas para penyimpan Gemunggal Asli.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan  Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan