Rabu, 26 Julai 2023

PELANCONG JUGA PILIH TEMPAT 

Oleh. Koijul Hairol  

Pelancong yang sudah kerap berulang di Kota Kinabalu mahir sudah mengenali lokasi terbaik bersantai keluarga serta tahu sebahagian lokasi yang tidak sesuai bersama keluarga. 

Antara intipati pilihan pelancong semasa mengunjungi Kota Kinabalu yang umpama menjauhi lokasi SINSURAN KOMPLEKS  dipercayai banyak masaalah berkisar orang asing yang dilaporkan kepada kri Media Terkini dekat sini hari ini.

Ramai pelancong luar negara memilih untuk menjauhi lokasi PATI dari Filipina semasa berada dibandar ini berikutan sumber maklumat etnik tersebut amat  ganas sedikit dalam beberapa hal ujar orang asli Sabah.

Penduduk asli Sabah mendedahkan kawasaan Kg. Air, Segama, Sinsuran Compleks, Asia City ramai diduduki warga dari negara negara jiran Filipina namun tidak diketahui pekerjaan  mereka yang sebenar jelas orang asli Sabah.

Dalam tinjauan Media Terkini  hari ini, para pelancong lebih tertumpu di Suria Sabah dan Wisma Merdeka  bersama rombongan san sahabat handai mereka berikutan kurangnya  PATI dan warga asing dikawasan tersebut.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan berita didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan