Selasa, 18 Julai 2023

OBJEK PERLU SIASATAN TERPERINCI

Oleh. Huzera Ben 

Sydneey. Pihak berkuasa seluruh dunia perlu memainkan peranan membuat kajian pelbagai objek yang ditemui berikutan masih banyak kejadian yang berlaku belum terungkai sehingga hari ini.

Ianya penting bagi membantu merungkai segala kejadian dimuka bumi ini agar semua persoalan mampu memperolehi jawapan yang tepat segala kemungkinan  apa juga yang berlaku sehingga masa kini.

Antara luahan pelbagai masyarakat  bagi mengulas penemuan mirip semalam yang bebas ditonton sebelum pihak berkuasa negara menutup Selender dipantai dekat sini hari ini.

Ada penduduk disini mendakwa mungkin ianya dari serpihan kapal MH 370 yang hilang tahun 2014 bersama penumpang dan anak kapal  tanpa dapat dikesan sehingga hari ini.

Biar apapun tanggapan masyarakat seluruh dunia ianya harus dikaji semua walaupun tidak memiliki klu yang lengkap mengaitkan objek tersebut dengan Kapal MH370 yang hilang tanpa dapat dikesan namun siasatan terperinci wajar dilakukan.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan