Ahad, 3 September 2023

KIRIMAN TIDAK DIDUGA 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Kemelut sesebuah keluarga yang kerap menerima kunjungan misteri ular berwarna warni dihalaman rumah berserta helaian kain  dan benang hitam diperjalanan mereka terus menjadi tanda tanya golongan keluarga terlibat. 

Ular jadi jadian berwarna warni ini juga dilapor mampu menghilang tubuh mereka dalam sekelip mata 
enta kemana dipercayai kembali pada tuan nya jika gagal meroboh tembok pendinding mangsa yang disantet.

Serupa juga santet yang ditanam pada jalanan mangsa pasti akan timbul sendiri jika golongan yang disantet memasang pagar diri bersandarkan Allh swt dan Al Quran ataupun mengikut agama mangsa masing masing. 

Santet ditanam merupakan berbentuk Benang Hitam Merah atau Helaian Kain Hitam yang kerap dikubur pada tengah perjalanan yang disantet dengan tujuan membunuh atau melumpuhkan seluruh keluarga mangsa yang dihajati. 

Ini merupakan pendedahan golongan mangsa SANTET SEKELUARGA dan Tok Dukun yang kerap ditemui golongan pencari Santet didalam mahupun luar negara, Tok Dukun terlibat mengakui bukan semua  mangsa SANTET tembus dengan perbuatan mereka  mengikut keadaan pendinding  keluarga keseluruhan mangsa terang  msrska. 

Sama sama lah bertaubat bagi menjauhi  perbuatan memburu SANTET  supaya semua lapisan manusia terselamat dari ancaman ilmu hitam SANTET walau dimana sekali pun mereka berada jelas pakar dukun yang ditemui.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan