Jumaat, 8 September 2023

Berita Ringkas 

PEMBEBASAN AHLI POLITIK MEMBUKA MATA 

Oleh. Gifkir Aming

Kuala Lumpur. Isu pembebasan Datuk Dr. Ahmad Zahid Hamidi Presiden Umno berserta Datuk Bung  Mokthar Raden dalam kes Mahkamah 

mereka memberi satu sinar terhadap perjuangan UMNO dan BN seluruh negara jika para pemimpin mereka memanafaatkan setiap ruang bicara keatas ahli dan rakyat jelata diseluruh negara.

Gambaran rakyat terhadap pemimpin UMNO dan BN  pada sebelumnya telah terpalit dengan kesalahan sehingga ke Mahkamah namun sebaik mereka dibebaskan PEMIMPIN UMNO BN wajar menggerak jentera menerangkan pada seluruh rakyat  betapa mereka bersih dari segala pertuduhan. 

Pemimpin UMNO DAN BN Bahagian serta cawangan perlu berani bersuara kepada rakyat Malaysia sehingga ke Sabah sebagai memulihkan semula sokongan rakyat terhadap perjuangan parti  tersebut.

Kru Media Terkini yang cuba mengbubungi sebilangan pemimpin UMNO dan BN Sabah gagal mendapat kerjasama berikutan semu pesanan rengkas tidak diberi jawapann yang jelas sehingga kehari ini.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan