Isnin, 5 Jun 2023

VETERAN DAP DI ANUGERAHKAN PSM 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Rekod kerajaan Madani bersikap terbuka kepada semua pemimpin yang berjasa kepada negara dan rakyat amnya, matlamat menghargai semua yang berjasa menjadikan pemimpin veteran DAP Tan Sri Lim Kit Siang dianugerahkan Penglima Setia Mahkota (PSM) oleh Kebawah .Duli Yang Maha Mulia  Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong  Al Sultan Abdullah  Ri'ayatuddin  Al-Mustafa Billah  Shah hari ini. 

Malah kerajaan perpaduan Malaysia Madani tidak mengenepikan fahaman politik untuk diberi penghargaan pingat tertinggi terutama golongan yang banyak menyumbang khidmat bakti pada negara dan rakyat jelata amnya.

Kepimpinan Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Dr. Anwar Ibrahim bersama dua  Timbalan Perdana  Malaysia Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi dan Datuk Seri Fadillah Yusup mendapat sokongan padu semua rakyat diseluruh negara jelas penduduk yang ditemui.



 Sesiapa yang mahu menempah Pokok Naga  herba asli hubungi  Helary Sukiono di talian  01138554026 dan 0194827829 masa pejabat  sahaja.

Semua kadar harga tempahan hendaklah dirujuk kepada Norsham Haji Tukirin lebih awal dari tempahan dibuat.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat Iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan