Ahad, 11 Jun 2023

BN GRS WAJAR DUDUK BERBINCANG DISABAH  

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur.  Barisan Nasional perlu duduk berbincang dengan kepimpinan kerajaan Gabungan Rakyat Sabah berikutan berlaku penukaran beberapa PPM di Dun Tg. Keramat dan Dun Kerambunai baru baru ini.

Selain dari itu penjawat JPKK juga dilaporkan banyak yang telah ditamatkan diperingkat kampung bagaikan tidak mesra Perpaduan Madani seperti kerajaan Perpaduan Madani diperingkat pusat masa kini tegas penduduk Sabah yang ditemui.

BN Sabah dianggotai UMNO, MCA, MIC dan PBRS perlu bermaufakat bagi mempertahankan JPKK dan PPM mereka diperingkat Adun yang ditamatkan demi mengekalkan sokongan rakyat keatas perjuangan kepimpinan parti politik mereka diperingkat akar umbi.

Ramai penduduk kampung keciwa berikutan JPKK yang mereka pilih tidak disambung oleh kerajaan GRS jika diwakili penyokong Parti Barisan Nasional Sabah menyebabkan banyak kepentingan kampung terbiar tanpa ada badan yang menguruskan ujar rakyat yang ditemui.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan