Rabu, 21 Jun 2023

AKBAR HARIAN MEDIA TERKINI HARIAN 

Sejak 1998 


 akbar ini beroperasi namun masih ada golongan yang berpura pura tidak  mengenali operasi penyiaran dan pengiklanan syarikat penyiaran ini.

Akbar ini juga diterajui Anak Anak Peneroka dengan penggunaan Bahasa Melayu yang muda difahami, selain dari itu akbar ini juga diterajui gabungan penulis Sarawak, Semananjung Malaysia, Indonesia dan Sabah yang terpilih berpengalaman. 

Akbar Media Terkini Harian Malaysia juga umum dan tidak terikat dengan mana mana Pertubuhan Parti Politik bagi mengelak sesuatu penguasaan kata kata parti  politik setiap hari demi mempertahankan penyiaran bebas beretika.

Harapan unit penyiaran akbar dan pengiklanan harian ini agar setiap pembaca serta pelanggan fi Malaysia, Singapora, Brunei dan Indonesia sentiasa memahami konsep siaran kami setiap hari tanpa ada alasan tidak tahu atau tidak kenal AKBAR HARIAN MEDIA TERKINI MALAYSIA. 

Sebarang tempahan siaran berita, siaran pengiklanan perniagaan sila hubungi kami di 01138554026 dan 0194827829 masa pejabat sahaja. Pengarang




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan akbar Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan