Ahad, 4 Jun 2023

MUSUH ISLAM DISERATA DUNIA 

Oleh. Huzera Ben

Umat Islam perlu bermaufakat bagi mendepani musuh musuh yang berusaha memecahbelahkan kedaulatan agama serta penganut agama berkenaan.

Ini didedahkan oleh penganut agama Islam di China  berikutan mereka seolah olah diabaikan oleh pihak tertentu  dinegara mereka malah kerap dikasari pihak berkuasa tempatan sehingga umat Islam setempat terus tertekan dalam penyebaran syiar Islam setempat. 

Untuk rekod, umat Islam bukan sahaja di China terus digugat pihak pihak yang berkuasa besar agar penganut agama tersebut lemah dan berpecah belah, kejadian seumpama bukan sahaja berlaku di China malah turut berlaku diseluruh dunia sejak sekian lama namun Iman penganut Islam sejati terus bermaufakat.

Sehubungan dengan pendedahan ini, seluruh umat Islam dimana juga berada perlu bermaufakat bagi mempertahankan syiar Islam agar tidak semudah dipersendakan oleh golongan musuh musuh Islam sejak sekian lama jika sepakat bersama. 




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan