Sabtu, 25 Mac 2023

PEMALSUAN DOKUMEN MULA TERBONGKAR

Isu pemalsuan dokumen rakyat Fhilipina dihantar ke Semananjung Malaysia kini mula terbongkar.

Mungkin banyak lagi cerita yang belum terbongkar didalam kes seumpama namun anda yang tahu kisah lebih lanjut boleh kemukakan kepada kami setiap hari untuk dikongsikan bersama. 

Bermula pada siaran akan da

tang ruangan ini akan diketengah sebagai perkongsian bersama tanpa disembunyikan kepada umum agar semua masyarakat Dunia tahu kes yang sebenar. 

Semua masyarakat dinegeri Sabah juga boleh menghantarkan komen PATI dikawasan masing masing berserta gambar suapek utama sekali dengan terang dan jelas. 

Pendedahan ini juga 

mampu merungkai segala kemelut PATI dan komplot dalang yang melindungi mereka dikalangan masyarakat tempatan sehingga sukar dikesan bertahun lamanya dinegara ini. 

PATI di Sabah dilaporkan ada kaitan dalang penduduk tempatan sebagai payong pelindung namun terlalu ramai sekadar membisu dalam kes seumpama walaupun mengetahui perkara disekeliling mereka.

Semua aduan boleh dihantarkan kepada MEDIA TERKINI HARIAN KUALA LUMPUR Tel. 0194827829 atau 01138554026 Masa Pejabat Sahaja.









Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan