Ahad, 26 Mac 2023

ADA ORANG SENGAJA TIDAK TAHU 

Dua negeri berbeza Sarawak dan Sabah yang pernah menjadi pelanggan MEDIA TERKINI, MEDIA MISTERI dan MINGGUAN MISTERI dahulu dalam keluaran dwi mingguan serta mingguan masa lalu. 

Berikutan perubahan keluaran harian masa kini kru Media Borneo cuba menjejaki gòlongan yang akrab dengan akbar ini dahulu, sebaliknya pelbagai alasan diberi sekitar Sabah tidak tahu lah, tidak pernah nampak lah dan amat sedih ada yang tidak menyambut telipon walaupun mereka ahli parti politik tempatan Sabah yang mahukan sokongan rakyat jelata. 

Pelanggan di Sarawak bumi kenyalang sehingga kehari ini masih terus menghubungi kru Borneo Media Terkini tanpa sebarang alasan menidak penyiaran harian akbar ini, terlalu jauh beza nya dalam sokongan industri penyiaran walaupun akbar ini mempunyai rangkaian 4 negara serantau namun pelanggan di Sabah kian merosot sejak kebelakangan ini.

Untuk rekod Akbar ini adalah hasil usaha anak anak peneroka dari Semananjung Malaysia, Sarawak dan Sabah ketika bersiaran MINGGUAN dahulu, namun hampir 30 tahun ianya bersiaran sehingga harian masih ada yang tidak senang duduk melihat keupayaan dan kejayaan semua kakitangan akbar ini sampai hari ini.

Semua pelanggan MEDIA TERKINI HARIAN boleh menghubungi Jabatan Penyiaran Azom Productions House dan Media Terkini Press ditalian pejabat 0194827829 dan 01138554026 masa pejabat sahaja. EDITOR





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan