Selasa, 28 Februari 2023

PEROKOK KIAN MENULAR 

Oleh. Norafzah Dollah 

Sabah. Perokok yang didominasi golongan lelaki dahulu kini mula dikuasai kaum wanita tanpa segan dikhalayak orang ramai apa tak lagi golongan remaja ramai dilaporkan terjebak sebagai perokok.

Pendedahan orang ramai betapa ramai wamita menjadi perokok tanpa diketahui puncanya sejak kebelakangan ini sedangkan mereka merupakan pelindung utama kepada anak anak dirumah. 

Menyingkap kepada perwatakan golongan wanita yang lembut dan tegas tidak ramai menduga mereka boleh terjebak kepada ketagihan merokok, selain dari itu bagaimanakah jika anak anak mereka dirumah yang mengharap bimbingan seorang ibu menjadi anak yang berguna jika melihat wanita sebagai ibu merokok dihadapan mereka. 

Renung renungkan paparan dari pembaca Media Terkini Asia minggu ini sebagai memperkasa akhlak mulia para wanita yang lebih kerap bersama anak anak setiap masa.



Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Kuala Lumpur. Pengarang 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan