Rabu, 8 Februari 2023

PAPARAN PANTAS 

Oleh. Jusupi Anak Kurdi 

Warga Sabah melaporkan dimana ada pendatang tanpa izin pasti timbunan Sampah juga akan kelihatan. 

Lumrah kes seumpama terjadi berikutan PATI tidak diketahui dari mana pasti mereka sukar dikesan jika dijumpai sekalipun tidak ada dokumen untuk didenda kata orang asli Sabah. 

Tidak hairan lah ada sahaja sampah berlonggok dalam bandar di Sabah dilaporkan perbuatan orang pendatang tanpa izin yang bijak bersembunyi hasil bantuan segelintir orang Sabah yang memberikan mereka kerja secara tersembunyi walaupun tahu kesalahan mereka.


AWAS MAKANAN DICAMPOR AIR JAMPI? 

Oleh. Koijul Hairul

Gempar lagi orang Borneo cerita niaga makanan dalam laman sesawang peribadi mereka di CAMPUR AIR JAMPI RAMBUT JIN.

Penjual dan pembuat berkenaan dipercayai tidak mahu menggunakan syarikat pengiklanan berlesen akibat bimbang disoal pelbagai cara tanpa berlesen jualan pemakanan kepada orang ramai. 

Akibat jampi air rambut Jin dipergunakan untuk memasak ianya laris bagai goreng pisang ditempah setiap hari tanpa mengira bangsa dan agama pasti menempahnya walaupun tidak juga berapa sedap namun AIR JAMPI RAMBUT JIN terus menarik selera orang yang membelinya jelas orang Sabah.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat turun berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan