Khamis, 16 Februari 2023

ILMU SIHIR MASIH DIBURU

Oleh. Helary Sukiono 

Nusantara. Pemburu ilmu sihir terus berleluasa akibat dengki dan dendam kesumat bagi memusnahkan musuh mereka yang tidak berdosa dan sentiasa bersholat memohon perlindungan dari Allah swt.

Kesakitan pemburu sihir ini jelas orang tidak berdosa dipergunakan sehingga golongan terlibat berhabis duit dan keluarga porak peranda sehingga membelakangkan agama akibat bersekedudukan dengan bukan beragama Islam terang pemerhati ilmu sihir.

Banyak cubaan para pencari  ilmu sihir namun golongan terlibat tidak menyedari segala perbuatan mereka bakal dihukum oleh Allah s.w.t sepanjang hayat mereka.

Bertawakallah sebelum terjebak dimana sebaik sahaja terjebak dengan perbuatan memburu ilmu sihir demi memusnahkan hidup orang tidak berdosa, hukuman nya tidak terperi bakal ditempuhai pembalsan dari Allah swt tanpa mengira bangsa dan jedudukan golongan pelaku jelas pakar ilmuan yang ditemui.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat turun berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan