Sabtu, 20 Mei 2023

UMNO BN PERLU TAWAN JIWA RAKYAT 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Umno BN perlu berkerja turun padang mendampingi rakyat bagi memberi penerangan misi bersatu memberi kemenangan semua parti yang mendokong kerajaan perpaduan masa kini. 

Perjuangan UMNO dan BN perlu sampai keseluruh jiwa rakyat jelata secara berkekalan dengan cara mendekati mereka setiap  masa tanpa hentinya mendampingi rakyat jelata.

Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi Presiden UMNO yang sentiasa mengingatkan kepimpinan bawahan agar terus memperkasa hubungan dengan rakyat jelata bersama dalam perjuangan UMNO dan BN setiap masa. 

Hanya kelalaian kepimpinan UMNO dan BN diperingkat bawahan sahaja mampu memecahkan semua sokongan rakyat terhadap UMNO dan BN terutama dibumi Sabah dalam jangka masa penjang jelas rakyat jelata yang ditemui hari ini. Peningkatan 

Bagi negeri Sabah UMNO dan BN perlu memiliki keupayaan bagi memberi perhatian politik Blok Sabahan yang diwar warkan oleh semua kepimpinan parti politik terhadap rakyat Sabah setiap hari.




Nota. Dilarang memberi ulasan berita, dan memuat iklan niaga didalam.aknar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarag 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan